dinsdag 10 april 2012

Eindelijkkkkkkkkkkkkkkk daar ben ik weerrrrrr

Het heeft echt veel en veel te lang geduurd maar daar is dan eindelijk weer een berichtje op deze blog !!!!

Ik heb een hele tijd problemen gehad met blogs plaatsen, en daarna de moed maar opgegeven maar vond het ergens ook wel zonde, want het is wel leuk !!!!

Dus vanaf nu probeer ik het weer op te pakken en zal ik regelmatig fotoos en berichtjes plaatsen over
De Vrolijkebloem en Naamvlag.nl

Op dit moment ben ik druk bezig, naast de bestellingen, om voorraad te maken, voor zowel de site als de Koninginnedagmarkt waar ik op zondag 29 april in het centrum van Oosterhout (NB) sta.

Onder de naaimachine liggen momenteel heeeeeel veeel nieuwe slabbetjes.


Binnenkort het eindresultaat....................

1 opmerking:

  1. Hey harde werkster, mooie foto's hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat van de slabbetjes. Wat een leuke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen